divendres, 12 de juny del 2015

REFLEXIÓ DE L'ALCALDE DE LES COVES


A hores de finalitzar un cicle de la meua vida, tinc sensacions confrontades d'alegria i tristor. Alegria per acabar un treball que vam començar en juny de 2007. Vuit anys que ens han portat de tot, moments difícils i moments molt agradables. Pot ser no hem estat encertats en totes les decisions preses, però hem intentat fer-ho el millor possible, i això si, no hem escatimat esforços ni treball. Tristor perquè m’acomiado d’un equip humà (companys i treballadors municipals) de lo millor que hi ha.
Aprofito per acomiadar-me de tots els que heu confiat en natros, i els que ens heu acompanyat en este llarg (perquè al final se m’ha fet llarg) període de vuit anys i donar-vos les gracies pel suport i l’ajuda inestimable que ens heu brindat.
Agraïr als meus companys tota la feina feta, i que m’hagin aguantat en els bons i mals moments. Vos desitjo que la vida vos regale lo millor.
Als treballadors municipals també donar-los les gracies per la feina feta i la implicació en el projecte.
Ara sols queda desitjar a la nova corporació que els vaja molt be i que en el camí que els espera la carrega sigue més lleugera que la nostra.
A vore que ens depara esta nova etapa de la vida......!
Salut per a tot@s!

Reflexió publicada al Facebook de Jacobo Salvador Serret: